یک کارشناس خودروسازی می گوید روزهای تولید تسلا باعث شده تا “10 سال جلوتر” از رقابت باشد


عکس عکس: اتومبیل های مدل 3 ساخت چین در هنگام تحویل در کارخانه خود در شانگهای دیده می شوند
رویترز
  • یکی از کارشناسان می گوید تولید تسلا از زمان “جهنم تولید” بسیار بهبود یافته است.
  • سندی مونرو ، یکی از بزرگترین متخصصان در مورد خرابی و تجزیه و تحلیل هزینه ها ، می گوید Model Y اولین وسیله نقلیه الکتریکی است که او تاکنون توصیه کرده است.
  • مونرو در مصاحبه ای گفت: این شرکت در حالی که به طور مداوم طراحی خود را توسعه می دهد ، در حال پیشرفت است ، چیزی که به آن کمک کرده تا یک دهه از رقابت بهتر عمل کند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider مراجعه کنید.

سالهاست که الون ماسک و در پس زمینه “جهنم تولید” در کارخانه تسلا خوابیده است.

و از آن زمان ، اوضاع به قدری بهبود یافته است که طبق گفته یک کارشناس تولید ، تسلا در حال حاضر یک دهه از رقابت جلوتر است.

سندی مونرو ، معروف به خرابی ماشین های اتومبیل ، در کنفرانسی که هفته گذشته به میزبانی برنشتاین برگزار شد ، گفت: “من فکر نمی کنم آنها واقعاً مفهوم ساخت ماشین با سرعت تولید را درک یا درک کرده باشند.”

اما چیزهایی که سرمایه گذاران و تحلیلگران به وضوح به آن اشاره کرده اند ، از سال ها قبل تغییر کرده است. قیمت سهام این شرکت همراه با چهار فصل برنده متوالی ، اولین بار برای تسلا ، افزایش یافت.

مونرو گفت: “خوب ، شماره یک ، آنها تعداد زیادی ربات به دست آوردند.” “من فکر می کنم که ایلون فکر می کرد به نوعی ربات ها می توانند همه چیز را بگیرند ، اما در واقعیت در بسیاری از موارد این اشتباه ثابت شده است.”

مشک به تنهایی پذیرفته در آوریل ، اگرچه ربات ها مفید بودند ، “بیش از حد اتوماسیون در تسلا یک اشتباه بود.” مردم دست کم گرفته می شوند. “

مونرو می گوید: اما زمینه دیگری وجود دارد که تسلا در آن رقابت را افزایش داده است: این به طور مداوم در حال بهبود طراحی است.

وی گفت: “بنابراین کاری که تسلا انجام داد این بود که محصولی را بیرون بکشد که احتمالاً 90٪ ، 95٪ آنجاست.” “اما آنها روشهای زیادی برای کشف آنچه در هر اتومبیل در حال انجام است وجود دارد به طوری که بازخورد می تواند بگوید ،” سلام ، آنچه فکر می کنم باید انجام دهیم X است. بیایید این تغییر مهندسی را انجام دهیم و از اینجا آن را برای اتومبیل ها اعمال کنیم روشن است و اگر یا وقتی مشتری یک مشکل بینگو دارد ، ما نمی دانیم که چگونه آن را حل کنیم وگرنه قطعات را تعویض خواهیم کرد. “

مونرو ادامه داد: “اگر من مجبور شدم از بین این دو گزینه را انتخاب کنم ، به 95٪ برسید و سپس منتظر شکایت مشتریان بمانید ، و سپس سریع اوضاع را تغییر دهید.” “من ترجیح می دهم از این روش استفاده كنم.”

به نظر می رسد این رویکرد مثر است. تحلیلگران پیش بینی می کنند که طبق دستورالعمل های این شرکت ، تسلا در سال جاری نزدیک به 500000 خودرو تولید کند. این شرکت در حال حاضر شماره تحویل و تولید را برای سه ماهه سوم منتشر کرده است ، که بیش از حد انتظار است و یک رکورد است. اکنون که مدل Y شروع به بیرون آمدن از خط تولید می کند ، مونرو تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی گفت: “من در گذشته گفتم كه تسلا با مدل 3 احتمالاً پنج تا هشت سال از بقیه جلوتر بود ،” و حالا در بعضی موارد من تصور می كنم كه تسلا در بعضی مناطق ماشین 10 سال جلوتر است. به تولید می رسد. “

تسلا داده های مالی خود را برای سه ماهه سوم در 21 اکتبر گزارش می کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *